Ράλλυ

Όλα ξεκινήσαν από τα ράλλυ! Τα ράλλυ είναι τα πιο απαιτητικά είδη μηχανοκίνητων αγώνων με φοβερές απαιτήσεις οδηγικής αυτοσυγκέντρωσης για το πλήρωμα (οδηγός/συνοδηγός) και αντοχής για το αυτοκίνητο. wikipedia web link

Η Start Line διοργανώνει εδώ και 33 συναπτά έτη το ράλλυ θεσμό για την περιοχή της Αττικής, το Ράλλυ Παλάδιο. Το Ράλλυ Παλλάδιο είναι γνωστό για τις  ασφάλτινες διαδρομές που βρίσκονται περιμετρικά της πόλης των Αθηνών. Επίσης πολλά από τα μέλη της Start Line αποτελούν βασικά στελέχη στην διοργάνωση του Εθνικού μας αγώνα, το Ράλλυ Ακρόπολις.

START LINE ΡΑΛΛΥ - Στην τελική ευθεία!

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 12:42

STARTLINE ΡΑΛΛΥ - Στην τελική ευθεία!

Η στιγμή της επιστροφής στο χώμα πλησιάζει και οι ετοιμασίες από την πλευρά της Οργανωτικής Επιτροπής έχουν μπει στην τελική ευθεία.

Ο αγώνας που θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 Ιουλίου με επίκεντρο του Λουτράκι Κορινθίας, διοργανώνεται από το Σωματείο StartLine και αποτελεί τον 1ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος καιΠρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος Ιστορικών 2020. Το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τον Ισθμό, θα φιλοξενήσει το Αρχηγείο και τους Χώρους Επισκευών και Ανασυγκρότησης. Να σημειωθεί πως ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων, θα πραγματοποιηθεί, το απόγευμα της Παρασκευής 17 Ιουλίου στο 16χλμ της Λεωφόρου Λαυρίου στην Παιανία (σταθμός αυτ/των AVIN), πλησίον ΜΕΚ και το πρωί του Σαββάτου 18 Ιουλίου στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, οι συμμετέχοντες θα δώσουν τη μάχη τους απέναντι στο χρονόμετρο στην Ειδική Διαδρομή "Λουτράκι" μήκους 12,97 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί τρεις φορές και στην Ειδική Διαδρομή "Πίσσια" μήλους 12,35 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί δύο φορές. Στην φετινή μορφή του αγώνα, θα υπάρχει νυχτερινό τμήμα, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την πρόκληση για όλα τα πληρώματα.

Η προθεσμία δηλώσεων συμμετοχής στον αγώνα, λήγει το βράδυ της Παρασκευής 10 Ιουλίου στις 24:00!

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στηρίζει για ακόμη μια φορά διοργάνωση του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην περιοχή, καθώς το STARTLINE ΡΑΛΛΥ 2020, τίθεται υπό την Αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων.

Ενδεικτικές της στήριξης που προαναφέραμε είναι και οι επιστολές-καλωσόρισμα του αγώνα από τον Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων κ. Γιώργο Γκιώνη και τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού-Αθλητισμού-Τουρισμού κ. Αθανάσιο Παπαθανασίου.

Γιώργος Γκιώνης (Δήμαρχος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων)

" Για ακόμη μια χρονιά η περιοχή μας στηρίζει και φιλοξενεί μια τόσο σπουδαία διοργάνωση. Είμαστε περήφανοι που ο εναρκτήριος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, STARTLINE ΡΑΛΛΥ, θα διεξαχθεί στις 18 Ιουλίου σε διαδρομές που έχουν ταυτισθεί με το Ράλλυ Ακρόπολις. Είμαστε χαρούμενοι που πληρώματα και εκτός Ελλάδος έχουν δηλώσει συμμετοχή, όπως ο πρωταθλητής του WRCTrophy, Ιορδάνης Σερδερίδης, καθώς και από την Κύπρο δείχνοντας πόσο σημαντικό είναι το STARTLINE ΡΑΛΛΥ. Παρά τις δυσκολίες που βιώνουμε εξαιτίας του Covid-19, ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων πρωτοστατεί και στηρίζει τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό δίνοντας ώθηση στην επανεκκίνηση των Ελληνικών αγώνων. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες, αλλά και σε όσους απολαύσουν τις έντονες στιγμές αυτού του σπουδαίου αθλητικού θεάματος."

Αθανάσιος Παπαθανασίου (Αντιδήμαρχος Πολιτισμού-Αθλητισμού-Τουρισμού)

" Και φέτος ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων βρίσκεται δίπλα στο STARTLINE ΡΑΛΛΥ, που διεξάγεται στις 18 Ιουλίου στην περιοχή του Λουτρακίου. Παρά τις δυσκολίες που έχουμε αντιμετωπίσει ως αποτέλεσμα της πανδημίας, είμαστε αρωγοί και μας χαροποιεί ιδιαίτερα, το γεγονός πως η περιοχή μας γίνει το επίκεντρο ενός τόσου σπουδαίου αθλητικού γεγονότος. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό στον τομέα της επισκεψιμότητας καθώς και της στήριξης την τοπικής οικονομίας, καθώς πολλές επιχειρήσεις στηρίζονται από τέτοιου είδος διοργανώσεις. Υπάρχει μια εξαιρετική συνεργασία μεταξύ του Δήμου και της οργάνωσης τα τελευταία χρόνια, και μας χαροποιεί να βλέπουμε τις προσπάθειες μας να επιτυγχάνουν. Ο αγώνας εκτός από Ελληνικά πληρώματα προσελκύει και πληρώματα από το εξωτερικό με διεθνείς επιτυχίες, κάτι που φανερώνει την δυναμική της συγκεκριμένης διοργάνωσης. Εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους και θα είμαστε συνοδοιπόροι σε κάθε μεγάλο αθλητικό γεγονός που προβάλει τον τόπο μας."

STARTLINE ΡΑΛΛΥ 2020 - Πρόγραμμα
Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής:
Παρασκευή 10 Ιουλίου, ώρα 24:00, μέσω ΣΔΔΑ
Διανομή βιβλίου Διαδρομής (
RoadBook):Παρασκευή 10 Ιουλίου
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων:
Τρίτη 14 Ιουλίου, ώρα 14:00
Λήξη Αναγνωρίσεων:
Παρασκευή 17 Ιουλίου, έως 23:30
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής:
Παρασκευή 17 Ιουλίου, ώρα 19:00-21:00, Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 11:00-13:00, (στο χώρο του Διοικητικού Ελέγχου)
Διοικητικός/Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος Α': Παρασκευή 17 Ιουλίου, ώρα 19:00-21:00, (16χλμ Λεωφόρος Λαυρίου, Παιανία σταθμός αυτ/των (
AVIN) πλησίον ΜΕΚ)

Διοικητικός/Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος Β': Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 11:00-13:00, (Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου)
1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών:
Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 13:30
Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων δεκτών να εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης:
Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 14:00
Εκκίνηση αγώνα:
Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 15:15, (Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου)
Τερματισμός αγώνα:
Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 22:19 (Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου)
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 22:45, (στο χώρο του
ParcFermé)

Ανακοίνωση προσωρινής τελικής κατάταξης: Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 23:15, (Γραμματεία)

Απονομή Επάθλων: Σάββατο 18 Ιουλίου, ώρα 23:30, (Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου)



Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210 9812341

Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου

Γιάννης Τσινάβος

Τηλ. επικοινωνίας: 6949135362




ΡΑΛΛΥ STARTLINE - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΧΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ!

Με την ανθρωπότητα να αντιμετωπίζει μια πρωτόγνωρη κατάσταση ελέω Covid - 19, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν θα μπορούσε να βγει αλώβητος από την υφιστάμενη κατάσταση. Με την κοινή προσπάθεια όλων και το αίσθημα ευθύνης που επιδείξαμε καταφέραμε να βγούμε δυνατοί και να αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες καθημερινές καταστάσεις.

Με γνώμονα όλα αυτά και με την σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, επανεκκινούν και οι Ελληνικοί αγώνες. Με μεγάλη χαρά, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως η StartLine, θα διοργανώσει το Σάββατο 18 Ιουλίου τον εναρκτήριο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος 2020, στην ευρύτερη περιοχή του Λουτρακίου.

Για ακόμη μια χρονιά ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων θα φιλοξενήσει το Ράλλυ StartLine, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο, πόσο στηρίζει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με την κοινή προσπάθεια όλών προβάλει μέσα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τις ομορφιές της περιοχής και την σημασία που έχει για όλους η συγκεκριμένη διοργάνωση.

Στην φετινή του μορφή ο αγώνας περιλαμβάνει τις ειδικές διαδρομές «Λουτράκι» και «Πίσσια», οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί και στο Ράλλυ Ακρόπολις παλαιότερων ετών. Μετά από πολλά χρόνια σε αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος, το τρίτο τμήμα του αγώνα θα διεξαχθεί σε νυχτερινές συνθήκες, με τις μάχες να αναμένονται συγκλονιστικές υπό το φως των προβολέων των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Η εκκίνηση θα δοθεί στο 1οαγωνιστικό αυτοκίνητο το Σάββατο στις 15:15 από το Λουτράκι, με την ομώνυμη ειδική διαδρομή να διεξάγεται 44 λεπτά αργότερα. Στην συνέχεια οι πρωταγωνιστές του αγώνα θα κατευθυνθούν στην ειδική διαδρομή «Πίσσια», με τα τεχνικά της κομμάτια να ποτελούν πρόκληση για όλα τα πληρώματα. Μετά από 5 απαιτητικές ειδικές διαδρομές στις 22:19 θα τερματίσει στο Λουτράκι το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Οι συμμετοχές λήγουν την Παρασκευή 10/07 στις 24:00 μέσω ΣΔΔΑ της Ο.Μ.Α.Ε. Η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού θα δοθεί στις 18 Ιουλίου στις 15:15, με τον τερματισμό στο Λουτράκι να δίνεται στις 22:19. Ο Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει το απόγευμα της Παρασκευής 17 Ιουλίου από τις 19:00 έως τις 21:00, στο 16χλμ Λεωφόρου Λαυρίου, Παιανία, σταθμός αυτ/των (AVIN) πλησίον ΜΕΚ, καθώς και το Σάββατο 18 Ιουλίου από τις 11:00 έως τις 13:00 στο στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου. Να τονίσουμε πως οι αναγνωρίσεις λήγουν την Παρασκευή 17/07 στις 23:30.

Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210 9812341




40o Ράλλυ Παλάδιο - 23 Νοεμβρίου 2019

Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2019 14:56

Με τον αγώνα να κλείνει παραδοσιακά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου και να χαρακτηρίζεται από τις εναλλαγές των καιρικών συνθηκών το Παλάδιο αποτελεί έναν από τους διασημότερους και δυσκολότερους αγώνες του Πρωταθλήματος. 




 

Η αναμονή για τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος τελείωσε! Το Εαρινό Ράλλυ αναμένεται συγκλονιστικό, με τις ποιοτικές συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες να προμηνύουν έντονο συναγωνισμό και συγκλονιστικές μάχες με το χρονόμετρο. Οι πολύ όμορφες διαδρομές της ευρύτερης περιοχής θα υποδεχτούν τους αγωνιζόμενους και το πλήθος κόσμου που θα βρεθεί στις ειδικές διαδρομές χαρίζοντας μοναδικό θέαμα, θυμίζοντας σε όλους γιατί αποτέλεσαν σημείο αναφοράς για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό της περιοχής.

Η STARTLINE για το 2019 ανέλαβε τη διοργάνωση του 2ου από τους 4 αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Ο αγώνας προσμετράται ακόμα στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών, καθώς και στο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος Ιστορικών.  

Ποια άλλη περιοχή θα μπορούσε να επιλεγεί από τον διοργανωτή εκτός από την ευρύτερη περιοχή Λουτρακίου που τα τελευταία χρόνια φιλοξένησε με μεγάλη επιτυχία την αναβίωση του ΕΑΡΙΝΟΥ ΡΑΛΛΥ;

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Αποτελέσματα

Δευτέρα, 03 Δεκεμβρίου 2018 13:24

39ο Ράλλυ Παλάδιο, LetsRally

Nικητές στο απρόβλεπτο 39ο Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης

Ο Χρήστος Αυγερόπουλος με το συνοδηγό του Ευστράτιο Γιαβάση πέρασαν με το Peugeot 106 S16 πρώτοι τη ράμπα του πανηγυρικού τερματισμού στο λιμάνι της Νέας Περάμου που φιλοξένησε το 39ο Ράλλυ Παλάδιο «LetsRally», γράφοντας το όνομά τους στη μεγάλη και ένδοξη λίστα των νικητών του αγώνα της StartLine.

Το Παλάδιο, που αποτέλεσε την τελευταία συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου και του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος, και έκλεισε το θεσμό των Ράλι για τη φετινή αγωνιστική χρονιά, διεξήχθη υπό την αιγίδα των Δήμων Μεγαρέων και Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων και με την υποστήριξη της Δημοτικής Κοινότητας και του Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου.

Μετά την αφετηρία το μεσημέρι του Σαββάτου 24/11 στο λιμάνι της πάντοτε φιλόξενης Νέας Περάμου, όπου βρισκόταν και το ServicePark, ο αγώνας μεταφέρθηκε στις τρεις τεχνικές -ιδιαίτερης ομορφιάς- Ειδικές δυτικά του κέντρου του αγώνα. Στο ξεκίνημα, οι Παναγιώτης Καμπύλης - Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) έδειξαν τις προθέσεις τους κυριαρχόντας στο πρώτο loop, κερδίζοντας και τις 3 Ειδικές Διαδρομές (Άγιος Ιωάννης 1, Σχοίνος 1, Όσιος Πατάπιος 1).

Οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος έφτασαν στο μεσημβρινό Serviceμε την ελπίδα να βελτιώσουν λίγο το στήσιμο του MitsubishiLancerEvoX, ενώ με τον εντυπωσιακό τους ρυθμό στα πρώτα περάσματα από τις Ειδικές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης είχαν ήδη ανέβει στην τρίτη θέση. Όλα ήταν έτοιμα για μια εντυπωσιακή μάχη στο δεύτερο σκέλος - μάχη την οποία έκανε πιο ενδιαφέρουσα η προοπτική της νύχτας, στα δεύτερα περάσματα!

Διατηρώντας τη σεβαστή τους διαφορά στην κορυφή, οι Καμπύλης-Τσαούσογλου φαινομενικά δεν είχαν λόγο να πιέσουν. Παρόλα αυτά, στην πρώτη Ειδική του νυχτερινού σκέλους σημείωσαν ξανά τον πρώτο χρόνο, και στην επόμενη ήταν δεύτεροι, πίσω από τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο. Καθώς απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από τον Όσιο Πατάτιο, όλα έδειχναν ότι ο Καμπύλης όδευε προς τη δεύτερη νίκη του, μετά το Ράλλυ Ηπειρωτικό.

Όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι, καθώς το 39ο Ράλλυ Παλάδιο επεφύλασσε μια μεγάλη ανατροπή. Σ΄ αυτή την εκπληκτική Ειδική, τα δύο πρώτα πληρώματα του αγώνα, Καμπύλης-Τσαούσογλου και Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, είχαν έξοδο – και μάλιστα σχεδόν στο ίδιο σημείο, με λίγα μέτρα διαφορά. Μέσα σ’ αυτά τα λίγα μέτρα, έμελλε να έρθουν τα πάνω-κάτω στη γενική κατάταξη.

Για τους Αυγερόπουλο – Γιαβάση ήταν ένα ανέλπιστο δώρο, που ωστόσο επιβράβευσε την εξαιρετική τους απόδοση, καθώς στο βάθρο της γενικής τους ακολούθησαν οι Γιάννης Μπίστας – Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi LancerEvoIX) και τρίτοι οι Παναγιώτης Κώστας – Κωνσταντίνος Μπακόπουλος (Citroen Saxo VTS).

Στην 4η θέση ο Γιώργος Βασιλάκης με το συνοδηγό του Νίκο Μουζάκης -με ένα αυτοκίνητο «κόσμημα» των Ελληνικών αγώνων, το Ford Fiesta R5- κινήθηκαν με ρυθμούς εκμάθησης στο ασφάλτινο τερέν. Την 5η θέση κατέλαβαν οι Νικόλαος Κομνός και Αποστόλης Βεργοζήσης (Citroen Saxo VTS), μόλις στο δεύτερο Ράλλυ τους, δείχνοντας μεγάλη συνέπεια στους χρόνους των περασμάτων τους. Την 6η θέση συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C) δείχνοντας την εμπειρία τους στο συγκεκριμένο αγώνα.

Οι τρεις πρώτοι της γενικής ήταν και οι πρώτοι, βεβαίως, της κατηγορίας F2. Οι Αυγερόπουλος - Γιαβάσης, σημειώνοντας χρόνους που ήταν πολύ κοντά σε αυτοκίνητα υψηλότερων προδιαγραφών, οι Κώστας - Μπακόπουλος ανεβάζοντας τον ρυθμό τους σταδιακά στον αγώνα και επιτυγχάνοντας με το παραπάνω τον αρχικό τους στόχο (που ήταν ο τερματισμός και μια καλή εμφάνιση) και οι Κομνός - Βεργοζήσης που δείχνοντας στοιχεία ωριμότητας και ταχύτητας με σχετικά μικρή εμπειρία στα Ράλλυ.

Εκτός από το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου και το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, το 39o Ράλλυ Παλάδιο Let's Rally αποτέλεσε τον επίλογο και των αγώνων Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων - που όμως δεν θα προσμετρήσει στον αντίστοιχο θεσμό, καθώς μετά από απόφαση της ΕΠΑ δεν θα απονεμηθούν οι τίτλοι το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης και Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth) κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα. Πίσω τους στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Γιώργος Μουρτζούκος - Νικόλαος Καραδημήτρης (BMW 2002 TI), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3.0).

Τις -αρκετές- εγκαταλείψεις του 39ου Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» άνοιξαν τέσσερις στην πρώτη Ειδική του αγώνα: η έξοδος των Κούλη-Μυλωνάκου (Peugeot 106 S16), καθώς και των Νακάκη-Λαμπράκη (Citroen Saxo VTS) και Δέκη Π.-Δέκη Α. (Peugeot 106 S16) και το μηχανικό πρόβλημα των Σπάλα-Κούλη (Peugeot 205 Rallye). Στην επόμενη κιόλας ΕΔ τους ακολούθησαν εκτός αγώνα οι ΚαλαΪτζιάν-Καλογηράτου (Ford Puma Kit Car) με μηχανικό πρόβλημα, οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza STI WRX), Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S16) και Σκανδάλης-Κασιμιώτης (Peugeot 106 S16). Μπαίνοντας στην Ειδική Διαδρομή Όσιος Πατάπιος 1 όλα ανατράπηκαν στην γενική κατάταξη ύστερα από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη με πρόβλημα στο μοτέρ του Peugeot 306 S16 BASE.

Όμως οι ατυχίες δεν έμελλε να τελειώσουν εκεί. Στο δεύτερο νυχτερινό σκέλος, στην 4 Ε.Δ. εγκατέλειψε -επίσης από μηχανικό πρόβλημα- ο Γιάννης Πλάγος και ο Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type R), πριν φυσικά έρθουν οι έξοδοι των δύο πρωτοπόρων του αγώνα, Καμπύλη και Καρπάνου, στην τελευταία Ειδική. Η τελευταία εγκατάλειψη ήταν των Μυλωνά-Καλοπήτα (Toyota Corolla KE 30 1.6).

Μετά το τέλος του 39oυ Ράλλυ Παλάδιο «Let'sRally», και ενόψει του εορτασμού της 40ης επετείου αυτού του ιστορικού αγώνα του χρόνου, η Start Line απευθύνει τις ευχαριστίες της σε όλους τους αγωνιζόμενους, σε όλους του συνεργάτες της Οργάνωσης και στους Χορηγούς, Υποστηρικτές και Χορηγούς Επικοινωνίας του αγώνα - δίχως τη βοήθεια των οποίων η διεξαγωγή του αγώνα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Ραντεβού, λοιπόν, για το 40ό Ράλλυ Παλάδιο το 2019!

ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

C2: Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος (Mitsubishi Lancer EVO IX)

C3: Πλακούστης Δημήτριος - Παναγιωτακόπουλος Στέλιος (Peugeot 206 RC)

C4: Ντέκας Κωνσταντίνος - Μπαρκονίκος Αριστοτέλης (Peugeot 205 GTi)

C5: Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος (Peugeot 106 S16)

C6: Κώστας Παναγώτης - Μπακόπουλος Κωσταντίνος : (Citroen Saxo VTS)

Ιστορικά: Σταφυλοπάτης Μάριος -Χατζηρήγας Γιώργος (Ford Sierra Cosworth)

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιοβασης Ευστρατιος (Peugeot 106 S16) / 1οι γενικής

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό το αποτέλεσμα. Κινηθήκαμε πολύ γρήγορα σε όλες τις Ειδικές Δδιαδρομές. Το αποτέλεσμα ήταν ανέλπιστο για εμάς, καθώς εγκατέλειψαν δυστυχώς τα πληρώματα που ήταν μπροστά στην γενική κατάταξη. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν άψογος με καταπληκτικές Ειδικές και ευχαριστηθήκαμε το νυχτερινό σκέλος. Μας άρεσε που υπήρχε αρκετός κόσμος στις Ειδικές Διαδρομές».

Μπίστας Ιωάννης - Μπακλωρης Χρηστος (Mitsubishi Lancer EVO IX) / 2οι γενικής

«Είναι μεγάλη χαρά για εμάς ότι οδηγούμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και κινηθήκαμε σε ρυθμό εκμάθησης του αυτοκινήτου. Στο νυχτερινό σκέλος το διασκεδάσαμε, καθώς οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικές. Θα θέλαμε να είχαμε και άλλες ΕΔ για να εξελίξουμε την οδήγηση μας. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν άψογος με αρκετό κόσμο στις Ειδικές, κάτι που είναι πολύ θετικό - ευχόμαστε ανάλογες διοργανώσεις».

Κώστας Παναγιώτης - Μπακόπουλος Κωνσταντίνος (Citroen Saxo VTS) / 3οι γενικής

«Είμαστε χαρούμενοι που βρεθήκαμε στη 3η θέση της γενικής. Βέβαια βοήθησε η εγκατάλειψη των πληρωμάτων που ήταν στις πρώτες θέσεις. Για εμάς ο αγώνας κύλησε ομαλά, το αυτοκίνητο ήταν άψογο σε όλες τις Ειδικές. Μεγάλο ενδιαφέρον για όλα τα πληρώματα είχε το νυχτερινό σκέλος του αγώνα, το οποίο μας άρεσε ιδιαίτερα. Οργανωτικά να δώσουμε ένα μεγάλο μπράβο σε όσους βοήθησαν να γίνει με μεγάλη επιτυχία ο αγώνας, και ευχόμαστε να συνεχιστούν τέτοιου είδους διοργανώσεις».

Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γεώργιος (Ford Sierra Cosworth) / 1οι γενικής Ιστορικών

«Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, καθώς υπήρχαν αυτοκίνητα νεότερα, και το ότι είμαστε 1οι γενικής στα Ιστορικά δείχνει πολλά. Ακολουθούμε το Ράλλυ Παλαδιο εδώ και 15 χρόνια. Είναι ένας αγώνας διασκεδαστικός, που μας αρέσει πολύ. Στη φετινή του μορφή ήταν άψογος οργανωτικά, οι Ειδικές ήταν σε καλή κατάσταση και ευχάριστη ήταν η προσέλευση του κόσμου».

Μουρτζούκος Γιώργος - Καραδημήτρης Νικόλας (BMW 2002 TI) / 2οι γενικής Ιστορικά

«Ο αγώνας κύλησε όπως θα θέλαμε, πετύχαμε τον στόχο μας για την κλάση των Ιστορικών κι αυτό είναι κάτι που μας χαροποιεί. Μας άρεσε πάρα πολύ η Ειδική Άγιος Ιωάννης που ήταν κατά γενική ομολογία η πιο ωραία του αγώνα. Το νυχτερινό σκέλος βοήθησε στο να κάνει τον αγώνα αμφίρροπο, αν και για εμάς δεν ήταν ό,τι καλύτερο λόγω της μικρής επάρκειας των φώτων. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν υπέροχος, ευχόμαστε να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια».

Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος (Porsche 911 Carrera 3.0) / 3οι γενικής

«Δεν ήμασταν σε καλή μέρα σήμερα, αλλά δεν μπορούσαμε να κινηθούμε ταχύτερα. Παρόλα αυτά εμείς ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα και ειδικά το νυχτερινό σκέλος, όπου στην τελευταία ειδική διαδρομή πετύχαμε και κορυφαίο χρόνο. Μεγάλο θετικό είναι ότι υπήρξε αρκετός κόσμος στις Ειδικές. κάτι που μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε. Για εμάς στο σύνολο ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας, συγχαρητήρια σε όλους όσους έκαναν αυτή τη μεγάλη προσπάθεια».

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Αποτελέσματα

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2018 06:58

39ο Ράλλυ Παλάδιο, LetsRally

Nικητές στο απρόβλεπτο 39ο Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης

Ο Χρήστος Αυγερόπουλος με το συνοδηγό του Ευστράτιο Γιαβάση πέρασαν με το Peugeot 106 S16 πρώτοι τη ράμπα του πανηγυρικού τερματισμού στο λιμάνι της Νέας Περάμου που φιλοξένησε το 39ο Ράλλυ Παλάδιο «LetsRally», γράφοντας το όνομά τους στη μεγάλη και ένδοξη λίστα των νικητών του αγώνα της StartLine.

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Live

Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018 12:22

 

Με τους νικητές του 39ο Ραλλυ Παλαδιο Let'sRally στη γενική και στην κλάση των Ιστορικών ολοκληρώθηκε ο αγώνας με πλήθος κόσμου να βρίσκεται στον τερματισμό.Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

 

Ειδική Διαδρομή 6: Όσιος Πατάπιος 2

Μήκος: 8.01 χλμ

Ωράριο 1ου: 19:07

Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή 6 οι Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16 με 5:24.31, στη δεύτερη θέση οι Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος με Mitsubishi Lancer EVO IX, στη τρίτη θέση οι Κώστας Παναγιώτης - Μπακόπουλος Παναγιώτης με Citroen Saxo VTS. Στα ιστορικά πρώτο χρόνο σημείωσαν οι Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος με Porsche 911 Carrera 3.0 με 5:44.88 στη δεύτερη θέση οι Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γεώργιος με Ford Sierra Cosworth, στην τρίτη θέση οι Μουρτζούκος Γεώργιος - Καραδημήτρης Νικόλαος με BMW 2002 TI. ⦁ Το Νο 3 Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. ⦁ Το Νο 4 Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. ⦁ To No 37 Μυλωνάς Κωσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης με Toyota Corolla KE30 1.6 εγκατέλειψαν μετά από έξοδο.

39o Rally Paladio-Live

Η ειδική διαδρομή 6: Όσιος Πατάπιος 2 είναι σε πλήρη εξέλιξη, μεγάλη αλλαγή υπάρχει στην γενική κατάταξη μετά την εγκατάλειψη των πληρωμάτων Νο 3 Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 και Νο 4 Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X.

39o Rally Paladio-Live

 

Ειδική Διαδρομή 5: Σχοίνος
Μήκος: 15.39 χλμ
Ωράριο 1ου: 18:39
Οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X σημέιωσαν τον ταχύτερο χρόνο με 8:55.23 στη δεύτερη θέση οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 την τρίτη θέση οι Αυγερόπουλους Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16.
Στα ιστορικά πρώτο χρόνο σημείωσαν οι Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γιώργος με Ford Sierra Cosworth με 9:26.59 στη δεύτερη θέση οι Μυλωνάς Κωσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης με Toyota Corolla KE30 1.6 στη τρίτη θέση οι Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος με PORSCHE 911 Carrera 3.0.

39o Rally Paladio-Live

Ειδική Διαδρομή 4:'Αγιος Ιωάννης (Νέος) 2
Μήκος : 8.68 χλμ
Ωράριο 1ου : 18:04

Οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 ηταν οι ταχύτεροι με χρόνο 5:42.11 στη δεύτερη θέση οι Αυγερόπουλος Χρήστος- Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16, στην τρίτη θέση οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer Evo X.
Στα ιστορικά οι Μυλωνάς Κωσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης με Toyota Corolla KE30 1.6 σημείωσαν τον πρώτο χρόνο με 6:33.71 στη δεύτερη θέση οι Μάριος Σταφυλοπάτης - Χατζηρήγας Γιώργος με Ford Sierra Cosworth στην τρίτη θέση οι Μουρτζούκος Γιώργος -Καραδημήτρης Νικόλας με BMW 2002 TI
⦁ Το Νο 1 Πλάγος Ιωάννης - Αλκιβιάδης Ρέντης εγκατέλειψαν με μηχανική βλάβη.

Απόφαση Αλυτάρχη Νο 2:

Μετά από απόφαση του αλυτάρχη τα πληρώματα Νο 37 Μυλωνάς Κωνσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης και Νο 38 Καλύβας Λάζαρος - Μπάμπαλης Νικόλαος έλαβαν χρόνο 6:58 και 7:30 αντίστοιχα στην ειδική διαδρομή 1:'Αγιος Ιωάννης (Νέος) 1.  Σημειώνεται ότι οι χρόνοι θα επανεξεταστούν στο 2ο πέρασμα του Αγίου Ιωάννη.

 

39ο Ράλλυ Παλάδιο Let'sRally: Μετά από 3 Ε.Δ.

46727321 206211186955967 5868076742643548160 n
Με το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Παλάδιο Let'sRally να έχει ολοκληρωθεί τα πληρώματα κινούνται για την επιστροφή στο Λιμάνι της Νέας Περάμου για την ανασυγκρότηση.
Μετά από 3 Ειδικές Διαδρομές, στην κατάταξη προηγούνται οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος (Skoda Fabia S200,C1-S2000) που σημείωσαν σε τρείς περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο και έχουν δημιουργήσει διαφορά 37 δευτερολέπτων από τους διώκτες τους. Ο λόγος για τους Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος (Mitsubishi Lancer EVO X,C2-R4), στην τρίτη θέση γενικής βρίσκονται οι Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος (Peugeot 106 S16) κινούμενοι σε ταχύτατο ρυθμό σε όλο το πρώτο σκέλος σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους.
Στην 4η θέση βρίσκονται οι Πλάγος Ιωάννης - Ρέντης Αλκιβιάδης (Honda Civic Type R,), στην 5η θέση βρίσκονται Κοπανάκης Γεώργιος - Φαρμάκης Χρήστος (Opel Corsa C S1600) που εντυπωσιάζουν με τα περάσματα τους. Την εξάδα, συμπληρώνουν οι Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος (Mitsubishi Lancer EVO IX C2-N4)
Το πρωινό σκέλος χαρακτηρίστηκε από μερικά απρόοπτα μετά από κάποιες εξόδους χωρίς να υπάρχουν περαιτέρω προβλήματα για την συνέχεια του αγώνα. Στην ειδική διαδρομή 1:Άγιος Ιωάννης (Νέος) 1 οι Νο 23 Νακάκης Γεώργιος - Λαμπράκης Δημήτριος με Citroen Saxo VTS εγκατέλειψαν στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής. Το Νο 24 Σπάλας Δημήτριος- Κούλης Θεόδωρος παρέδωσε καρνέ και βρέθηκε εκτός αγώνα.Το Νο 28 Δέκης Παναγιώτης - Δέκης Ανδρέας με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν περίπου στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής έχοντας μια έξοδο.
Ο αγώνας συνεχίζεται μετά την ανασυγκρότιση, με το δεύτερο σκέλος να έχει μια καθυστέρηση 9 λεπτών, σε σχέση με το αρχικό ωράριο του αγώνα.

39o Rally Paladio-Live

Ειδική Διαδρομή 3: Όσιος Πατάπιος 1
Μήκος: 8.01 χλμ
Ωράριο 1ου: 15:58
Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην ειδική διαδρομή 3 οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda με 5:04.77 στη δεύτερη θέση οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος με Mitsubishi Lancer EVO X και στην τρίτη θέση οι Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16.

Το Νο 2 Κτιστάκης Δημήτριος - Κτιστάκης Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 BASE εγκατέλειψαν με μηχανική βλάβη.

Ο Αλυτάρχης έδωσε στο Νο 25 μετά την επίδειξη της κόκκινης σημαίας στην Ε.Δ. Νο 1 μετά την έξοδο του Νο 23, τον χρόνο 6:26.0.

39o Rally Paladio-Live

 

Ειδική Διαδρομή 2: Σχοίνος 1

Μήκος: 15.39 χλμ

Ωράριο 1ου: 15:06

Το ωράριο του αγώνα τροποποιήθηκε μετά την καθυστέρηση στην Ε.Δ.1. Έτσι, το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα ξεκινήσει την Ειδική Διαδρομή 2 Σχοίνος 1 στις 15:30.

Οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου με Skoda Fabia S2000 σημείωσαν τον πρώτο χρόνο με 8:42.63, στη δεύτερη θέση οι Κτιστάκης Δημήτριος - Κτιστάκης Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 BASE και στην τρίτη θέση οι Πλάγος Ιωάννης - Ρέντης Αλκιβιάδης με Honda Civic Type R.

Το Νο 16 ΚαλαΪτζιάν Ιωάννης - Καλογηράτου Μαρία-Ιωάννα με Ford Puma Kit Car εγκατέλειψαν στην απλή διαδρομή.

Το Νο 9 Ζούνης Ιωάννης - Ιντζόγλου Νικόλαος με Subaru Impreza STI WRX εγκατέλειψαν.

Το Νο 30 Τύρος Νίκος - Σαπουνάκης Δημήτριος με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη.

To No 29 Σκανδάλης Ιωάννης - Κασιμιώτης Μιχάλης με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν.

39o Rally Paladio-Live

 

Ειδική Διαδρομή 1:'Αγιος Ιωάννης (Νέος) 1
Μήκος : 8.68 χλμ
Ωράριο 1ου : 14:31
⦁ Οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο με 5:31.13, στην δεύτερη θέση οι Κτιστάκης Δημήτριος - Κτιστάκης Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 Base και στην τρίτη θέση οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X.
⦁ To No 22 Κούλης Νικόλαος - Μυλωνάκος Θεόδωρος με εγκατέλειψαν στο 5ο χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής.
⦁ Το Νο 23 Νακάκης Γεώργιος - Λαμπράκης Δημήτριος με Citroen Saxo VTS εγκατέλειψαν στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής.
⦁ Το Νο 24 Σπάλας Δημήτριος- Κούλης Θεόδωρος παρέδωσε καρνέ και είναι εκτός αγώνα.
⦁ Το Νο 28 Δέκης Παναγιώτης - Δέκης Ανδρέας με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν περίπου στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής.

39o Rally Paladio-Live

Διαβάστε τα τεκταινόμενα, όπως αυτά συνέβησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα σε Live χρόνο!

14:00 Εκκίνηση για το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Καλό αγώνα σε όλους!

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Let's Rally: Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος

Λίγες ώρες πριν τη διεξαγωγή του 39ου Ράλλυ Παλάδιο, Let's Rally πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ι.ΚΤΕΟ «Mr KTEO» στη Γέφυρα Ασπροπύργου ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων, ενόψει της εκκίνησης το μεσημέρι του Σαββάτου 24 Νοεμβρίου από το λιμάνι της Νέας Περάμου.

Σελίδα 1 από 8