Date: 12/08/18
Time: 09:00
Event: EKO RACING DIRT GAMES - Τελικός

Αναζήτηση

Αρχική

EKO Racing Dirt Games - Αποτελέσματα

Written by Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018 18:36



EKO Racing Dirt Games: Ιδανική αυλαία!

Written by Κυριακή, 09 Δεκεμβρίου 2018 18:30
 

EKO Racing Dirt Games: Ιδανική αυλαία!

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο έπεσε η αυλαία του 2018 για το ΕΚΟ Racing Dirt Games. Στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, κάτω από ιδανικές συνθήκες, οι συμμετέχοντες στον αγώνα πρόσφεραν πλούσιο θέαμα και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις μπροστά σε μεγάλο αριθμό θεατών.




ΕΚΟ Racing Dirt Games: Η τελευταία στροφή!

Written by Τετάρτη, 05 Δεκεμβρίου 2018 11:28

Ο τελευταίος γύρος του EKO Racing Dirt Games για το 2018 βρίσκεται προ των πυλών, και 54 οδηγοί θα δώσουν το «παρών» στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που αναμένεται να είναι γιορτή για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Η πέμπτη συνάντηση της χρονιάς συνοδεύεται και από ένα σημαντικό ρεκόρ, αφού στη λίστα των συμμετοχών συναντάμε 35 συμμετέχοντες με χωμάτινες φόρμουλες, τις περισσότερες από κάθε άλλον αγώνα του θεσμού τα δύο τελευταία χρόνια. Μάλιστα, ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι ανάμεσα στα 19 αυτοκίνητα που θα λάβουν μέρος στον αγώνα συμπεριλαμβάνονται μερικά από τα σπουδαιότερα ονόματα των ελληνικών αγώνων!




39ο Ράλλυ Παλάδιο, Αποτελέσματα

Δευτέρα, 03 Δεκεμβρίου 2018 13:24

39ο Ράλλυ Παλάδιο, LetsRally

Nικητές στο απρόβλεπτο 39ο Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης

Ο Χρήστος Αυγερόπουλος με το συνοδηγό του Ευστράτιο Γιαβάση πέρασαν με το Peugeot 106 S16 πρώτοι τη ράμπα του πανηγυρικού τερματισμού στο λιμάνι της Νέας Περάμου που φιλοξένησε το 39ο Ράλλυ Παλάδιο «LetsRally», γράφοντας το όνομά τους στη μεγάλη και ένδοξη λίστα των νικητών του αγώνα της StartLine.

Το Παλάδιο, που αποτέλεσε την τελευταία συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου και του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος, και έκλεισε το θεσμό των Ράλι για τη φετινή αγωνιστική χρονιά, διεξήχθη υπό την αιγίδα των Δήμων Μεγαρέων και Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων και με την υποστήριξη της Δημοτικής Κοινότητας και του Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου.

Μετά την αφετηρία το μεσημέρι του Σαββάτου 24/11 στο λιμάνι της πάντοτε φιλόξενης Νέας Περάμου, όπου βρισκόταν και το ServicePark, ο αγώνας μεταφέρθηκε στις τρεις τεχνικές -ιδιαίτερης ομορφιάς- Ειδικές δυτικά του κέντρου του αγώνα. Στο ξεκίνημα, οι Παναγιώτης Καμπύλης - Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) έδειξαν τις προθέσεις τους κυριαρχόντας στο πρώτο loop, κερδίζοντας και τις 3 Ειδικές Διαδρομές (Άγιος Ιωάννης 1, Σχοίνος 1, Όσιος Πατάπιος 1).

Οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος έφτασαν στο μεσημβρινό Serviceμε την ελπίδα να βελτιώσουν λίγο το στήσιμο του MitsubishiLancerEvoX, ενώ με τον εντυπωσιακό τους ρυθμό στα πρώτα περάσματα από τις Ειδικές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης είχαν ήδη ανέβει στην τρίτη θέση. Όλα ήταν έτοιμα για μια εντυπωσιακή μάχη στο δεύτερο σκέλος - μάχη την οποία έκανε πιο ενδιαφέρουσα η προοπτική της νύχτας, στα δεύτερα περάσματα!

Διατηρώντας τη σεβαστή τους διαφορά στην κορυφή, οι Καμπύλης-Τσαούσογλου φαινομενικά δεν είχαν λόγο να πιέσουν. Παρόλα αυτά, στην πρώτη Ειδική του νυχτερινού σκέλους σημείωσαν ξανά τον πρώτο χρόνο, και στην επόμενη ήταν δεύτεροι, πίσω από τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο. Καθώς απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από τον Όσιο Πατάτιο, όλα έδειχναν ότι ο Καμπύλης όδευε προς τη δεύτερη νίκη του, μετά το Ράλλυ Ηπειρωτικό.

Όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι, καθώς το 39ο Ράλλυ Παλάδιο επεφύλασσε μια μεγάλη ανατροπή. Σ΄ αυτή την εκπληκτική Ειδική, τα δύο πρώτα πληρώματα του αγώνα, Καμπύλης-Τσαούσογλου και Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, είχαν έξοδο – και μάλιστα σχεδόν στο ίδιο σημείο, με λίγα μέτρα διαφορά. Μέσα σ’ αυτά τα λίγα μέτρα, έμελλε να έρθουν τα πάνω-κάτω στη γενική κατάταξη.

Για τους Αυγερόπουλο – Γιαβάση ήταν ένα ανέλπιστο δώρο, που ωστόσο επιβράβευσε την εξαιρετική τους απόδοση, καθώς στο βάθρο της γενικής τους ακολούθησαν οι Γιάννης Μπίστας – Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi LancerEvoIX) και τρίτοι οι Παναγιώτης Κώστας – Κωνσταντίνος Μπακόπουλος (Citroen Saxo VTS).

Στην 4η θέση ο Γιώργος Βασιλάκης με το συνοδηγό του Νίκο Μουζάκης -με ένα αυτοκίνητο «κόσμημα» των Ελληνικών αγώνων, το Ford Fiesta R5- κινήθηκαν με ρυθμούς εκμάθησης στο ασφάλτινο τερέν. Την 5η θέση κατέλαβαν οι Νικόλαος Κομνός και Αποστόλης Βεργοζήσης (Citroen Saxo VTS), μόλις στο δεύτερο Ράλλυ τους, δείχνοντας μεγάλη συνέπεια στους χρόνους των περασμάτων τους. Την 6η θέση συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C) δείχνοντας την εμπειρία τους στο συγκεκριμένο αγώνα.

Οι τρεις πρώτοι της γενικής ήταν και οι πρώτοι, βεβαίως, της κατηγορίας F2. Οι Αυγερόπουλος - Γιαβάσης, σημειώνοντας χρόνους που ήταν πολύ κοντά σε αυτοκίνητα υψηλότερων προδιαγραφών, οι Κώστας - Μπακόπουλος ανεβάζοντας τον ρυθμό τους σταδιακά στον αγώνα και επιτυγχάνοντας με το παραπάνω τον αρχικό τους στόχο (που ήταν ο τερματισμός και μια καλή εμφάνιση) και οι Κομνός - Βεργοζήσης που δείχνοντας στοιχεία ωριμότητας και ταχύτητας με σχετικά μικρή εμπειρία στα Ράλλυ.

Εκτός από το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου και το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, το 39o Ράλλυ Παλάδιο Let's Rally αποτέλεσε τον επίλογο και των αγώνων Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων - που όμως δεν θα προσμετρήσει στον αντίστοιχο θεσμό, καθώς μετά από απόφαση της ΕΠΑ δεν θα απονεμηθούν οι τίτλοι το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης και Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth) κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα. Πίσω τους στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Γιώργος Μουρτζούκος - Νικόλαος Καραδημήτρης (BMW 2002 TI), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3.0).

Τις -αρκετές- εγκαταλείψεις του 39ου Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» άνοιξαν τέσσερις στην πρώτη Ειδική του αγώνα: η έξοδος των Κούλη-Μυλωνάκου (Peugeot 106 S16), καθώς και των Νακάκη-Λαμπράκη (Citroen Saxo VTS) και Δέκη Π.-Δέκη Α. (Peugeot 106 S16) και το μηχανικό πρόβλημα των Σπάλα-Κούλη (Peugeot 205 Rallye). Στην επόμενη κιόλας ΕΔ τους ακολούθησαν εκτός αγώνα οι ΚαλαΪτζιάν-Καλογηράτου (Ford Puma Kit Car) με μηχανικό πρόβλημα, οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza STI WRX), Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S16) και Σκανδάλης-Κασιμιώτης (Peugeot 106 S16). Μπαίνοντας στην Ειδική Διαδρομή Όσιος Πατάπιος 1 όλα ανατράπηκαν στην γενική κατάταξη ύστερα από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη με πρόβλημα στο μοτέρ του Peugeot 306 S16 BASE.

Όμως οι ατυχίες δεν έμελλε να τελειώσουν εκεί. Στο δεύτερο νυχτερινό σκέλος, στην 4 Ε.Δ. εγκατέλειψε -επίσης από μηχανικό πρόβλημα- ο Γιάννης Πλάγος και ο Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type R), πριν φυσικά έρθουν οι έξοδοι των δύο πρωτοπόρων του αγώνα, Καμπύλη και Καρπάνου, στην τελευταία Ειδική. Η τελευταία εγκατάλειψη ήταν των Μυλωνά-Καλοπήτα (Toyota Corolla KE 30 1.6).

Μετά το τέλος του 39oυ Ράλλυ Παλάδιο «Let'sRally», και ενόψει του εορτασμού της 40ης επετείου αυτού του ιστορικού αγώνα του χρόνου, η Start Line απευθύνει τις ευχαριστίες της σε όλους τους αγωνιζόμενους, σε όλους του συνεργάτες της Οργάνωσης και στους Χορηγούς, Υποστηρικτές και Χορηγούς Επικοινωνίας του αγώνα - δίχως τη βοήθεια των οποίων η διεξαγωγή του αγώνα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Ραντεβού, λοιπόν, για το 40ό Ράλλυ Παλάδιο το 2019!

ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

C2: Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος (Mitsubishi Lancer EVO IX)

C3: Πλακούστης Δημήτριος - Παναγιωτακόπουλος Στέλιος (Peugeot 206 RC)

C4: Ντέκας Κωνσταντίνος - Μπαρκονίκος Αριστοτέλης (Peugeot 205 GTi)

C5: Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος (Peugeot 106 S16)

C6: Κώστας Παναγώτης - Μπακόπουλος Κωσταντίνος : (Citroen Saxo VTS)

Ιστορικά: Σταφυλοπάτης Μάριος -Χατζηρήγας Γιώργος (Ford Sierra Cosworth)

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιοβασης Ευστρατιος (Peugeot 106 S16) / 1οι γενικής

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό το αποτέλεσμα. Κινηθήκαμε πολύ γρήγορα σε όλες τις Ειδικές Δδιαδρομές. Το αποτέλεσμα ήταν ανέλπιστο για εμάς, καθώς εγκατέλειψαν δυστυχώς τα πληρώματα που ήταν μπροστά στην γενική κατάταξη. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν άψογος με καταπληκτικές Ειδικές και ευχαριστηθήκαμε το νυχτερινό σκέλος. Μας άρεσε που υπήρχε αρκετός κόσμος στις Ειδικές Διαδρομές».

Μπίστας Ιωάννης - Μπακλωρης Χρηστος (Mitsubishi Lancer EVO IX) / 2οι γενικής

«Είναι μεγάλη χαρά για εμάς ότι οδηγούμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και κινηθήκαμε σε ρυθμό εκμάθησης του αυτοκινήτου. Στο νυχτερινό σκέλος το διασκεδάσαμε, καθώς οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικές. Θα θέλαμε να είχαμε και άλλες ΕΔ για να εξελίξουμε την οδήγηση μας. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν άψογος με αρκετό κόσμο στις Ειδικές, κάτι που είναι πολύ θετικό - ευχόμαστε ανάλογες διοργανώσεις».

Κώστας Παναγιώτης - Μπακόπουλος Κωνσταντίνος (Citroen Saxo VTS) / 3οι γενικής

«Είμαστε χαρούμενοι που βρεθήκαμε στη 3η θέση της γενικής. Βέβαια βοήθησε η εγκατάλειψη των πληρωμάτων που ήταν στις πρώτες θέσεις. Για εμάς ο αγώνας κύλησε ομαλά, το αυτοκίνητο ήταν άψογο σε όλες τις Ειδικές. Μεγάλο ενδιαφέρον για όλα τα πληρώματα είχε το νυχτερινό σκέλος του αγώνα, το οποίο μας άρεσε ιδιαίτερα. Οργανωτικά να δώσουμε ένα μεγάλο μπράβο σε όσους βοήθησαν να γίνει με μεγάλη επιτυχία ο αγώνας, και ευχόμαστε να συνεχιστούν τέτοιου είδους διοργανώσεις».

Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γεώργιος (Ford Sierra Cosworth) / 1οι γενικής Ιστορικών

«Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, καθώς υπήρχαν αυτοκίνητα νεότερα, και το ότι είμαστε 1οι γενικής στα Ιστορικά δείχνει πολλά. Ακολουθούμε το Ράλλυ Παλαδιο εδώ και 15 χρόνια. Είναι ένας αγώνας διασκεδαστικός, που μας αρέσει πολύ. Στη φετινή του μορφή ήταν άψογος οργανωτικά, οι Ειδικές ήταν σε καλή κατάσταση και ευχάριστη ήταν η προσέλευση του κόσμου».

Μουρτζούκος Γιώργος - Καραδημήτρης Νικόλας (BMW 2002 TI) / 2οι γενικής Ιστορικά

«Ο αγώνας κύλησε όπως θα θέλαμε, πετύχαμε τον στόχο μας για την κλάση των Ιστορικών κι αυτό είναι κάτι που μας χαροποιεί. Μας άρεσε πάρα πολύ η Ειδική Άγιος Ιωάννης που ήταν κατά γενική ομολογία η πιο ωραία του αγώνα. Το νυχτερινό σκέλος βοήθησε στο να κάνει τον αγώνα αμφίρροπο, αν και για εμάς δεν ήταν ό,τι καλύτερο λόγω της μικρής επάρκειας των φώτων. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν υπέροχος, ευχόμαστε να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια».

Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος (Porsche 911 Carrera 3.0) / 3οι γενικής

«Δεν ήμασταν σε καλή μέρα σήμερα, αλλά δεν μπορούσαμε να κινηθούμε ταχύτερα. Παρόλα αυτά εμείς ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα και ειδικά το νυχτερινό σκέλος, όπου στην τελευταία ειδική διαδρομή πετύχαμε και κορυφαίο χρόνο. Μεγάλο θετικό είναι ότι υπήρξε αρκετός κόσμος στις Ειδικές. κάτι που μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε. Για εμάς στο σύνολο ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας, συγχαρητήρια σε όλους όσους έκαναν αυτή τη μεγάλη προσπάθεια».

Mια στροφή απέμεινε για την ολοκλήρωση του EKO Racing Dirt Games για το 2018, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να έχουν προκαθορίσει το ραντεβού τους για την αυλαία του θεσμού στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Στο χώρο που πέρσι συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 100 συμμετοχές, θα κλείσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η δεύτερη χρονιά του EKO Racing Dirt Games.

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Αποτελέσματα

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2018 06:58

39ο Ράλλυ Παλάδιο, LetsRally

Nικητές στο απρόβλεπτο 39ο Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης

Ο Χρήστος Αυγερόπουλος με το συνοδηγό του Ευστράτιο Γιαβάση πέρασαν με το Peugeot 106 S16 πρώτοι τη ράμπα του πανηγυρικού τερματισμού στο λιμάνι της Νέας Περάμου που φιλοξένησε το 39ο Ράλλυ Παλάδιο «LetsRally», γράφοντας το όνομά τους στη μεγάλη και ένδοξη λίστα των νικητών του αγώνα της StartLine.

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Live

Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018 12:22

 

Με τους νικητές του 39ο Ραλλυ Παλαδιο Let'sRally στη γενική και στην κλάση των Ιστορικών ολοκληρώθηκε ο αγώνας με πλήθος κόσμου να βρίσκεται στον τερματισμό.Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

 

Ειδική Διαδρομή 6: Όσιος Πατάπιος 2

Μήκος: 8.01 χλμ

Ωράριο 1ου: 19:07

Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή 6 οι Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16 με 5:24.31, στη δεύτερη θέση οι Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος με Mitsubishi Lancer EVO IX, στη τρίτη θέση οι Κώστας Παναγιώτης - Μπακόπουλος Παναγιώτης με Citroen Saxo VTS. Στα ιστορικά πρώτο χρόνο σημείωσαν οι Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος με Porsche 911 Carrera 3.0 με 5:44.88 στη δεύτερη θέση οι Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γεώργιος με Ford Sierra Cosworth, στην τρίτη θέση οι Μουρτζούκος Γεώργιος - Καραδημήτρης Νικόλαος με BMW 2002 TI. ⦁ Το Νο 3 Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. ⦁ Το Νο 4 Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. ⦁ To No 37 Μυλωνάς Κωσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης με Toyota Corolla KE30 1.6 εγκατέλειψαν μετά από έξοδο.

39o Rally Paladio-Live

Η ειδική διαδρομή 6: Όσιος Πατάπιος 2 είναι σε πλήρη εξέλιξη, μεγάλη αλλαγή υπάρχει στην γενική κατάταξη μετά την εγκατάλειψη των πληρωμάτων Νο 3 Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 και Νο 4 Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X.

39o Rally Paladio-Live

 

Ειδική Διαδρομή 5: Σχοίνος
Μήκος: 15.39 χλμ
Ωράριο 1ου: 18:39
Οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X σημέιωσαν τον ταχύτερο χρόνο με 8:55.23 στη δεύτερη θέση οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 την τρίτη θέση οι Αυγερόπουλους Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16.
Στα ιστορικά πρώτο χρόνο σημείωσαν οι Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γιώργος με Ford Sierra Cosworth με 9:26.59 στη δεύτερη θέση οι Μυλωνάς Κωσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης με Toyota Corolla KE30 1.6 στη τρίτη θέση οι Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος με PORSCHE 911 Carrera 3.0.

39o Rally Paladio-Live

Ειδική Διαδρομή 4:'Αγιος Ιωάννης (Νέος) 2
Μήκος : 8.68 χλμ
Ωράριο 1ου : 18:04

Οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 ηταν οι ταχύτεροι με χρόνο 5:42.11 στη δεύτερη θέση οι Αυγερόπουλος Χρήστος- Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16, στην τρίτη θέση οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer Evo X.
Στα ιστορικά οι Μυλωνάς Κωσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης με Toyota Corolla KE30 1.6 σημείωσαν τον πρώτο χρόνο με 6:33.71 στη δεύτερη θέση οι Μάριος Σταφυλοπάτης - Χατζηρήγας Γιώργος με Ford Sierra Cosworth στην τρίτη θέση οι Μουρτζούκος Γιώργος -Καραδημήτρης Νικόλας με BMW 2002 TI
⦁ Το Νο 1 Πλάγος Ιωάννης - Αλκιβιάδης Ρέντης εγκατέλειψαν με μηχανική βλάβη.

Απόφαση Αλυτάρχη Νο 2:

Μετά από απόφαση του αλυτάρχη τα πληρώματα Νο 37 Μυλωνάς Κωνσταντίνος - Καλοπήτας Ιωάννης και Νο 38 Καλύβας Λάζαρος - Μπάμπαλης Νικόλαος έλαβαν χρόνο 6:58 και 7:30 αντίστοιχα στην ειδική διαδρομή 1:'Αγιος Ιωάννης (Νέος) 1.  Σημειώνεται ότι οι χρόνοι θα επανεξεταστούν στο 2ο πέρασμα του Αγίου Ιωάννη.

 

39ο Ράλλυ Παλάδιο Let'sRally: Μετά από 3 Ε.Δ.

46727321 206211186955967 5868076742643548160 n
Με το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Παλάδιο Let'sRally να έχει ολοκληρωθεί τα πληρώματα κινούνται για την επιστροφή στο Λιμάνι της Νέας Περάμου για την ανασυγκρότηση.
Μετά από 3 Ειδικές Διαδρομές, στην κατάταξη προηγούνται οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος (Skoda Fabia S200,C1-S2000) που σημείωσαν σε τρείς περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο και έχουν δημιουργήσει διαφορά 37 δευτερολέπτων από τους διώκτες τους. Ο λόγος για τους Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος (Mitsubishi Lancer EVO X,C2-R4), στην τρίτη θέση γενικής βρίσκονται οι Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος (Peugeot 106 S16) κινούμενοι σε ταχύτατο ρυθμό σε όλο το πρώτο σκέλος σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους.
Στην 4η θέση βρίσκονται οι Πλάγος Ιωάννης - Ρέντης Αλκιβιάδης (Honda Civic Type R,), στην 5η θέση βρίσκονται Κοπανάκης Γεώργιος - Φαρμάκης Χρήστος (Opel Corsa C S1600) που εντυπωσιάζουν με τα περάσματα τους. Την εξάδα, συμπληρώνουν οι Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος (Mitsubishi Lancer EVO IX C2-N4)
Το πρωινό σκέλος χαρακτηρίστηκε από μερικά απρόοπτα μετά από κάποιες εξόδους χωρίς να υπάρχουν περαιτέρω προβλήματα για την συνέχεια του αγώνα. Στην ειδική διαδρομή 1:Άγιος Ιωάννης (Νέος) 1 οι Νο 23 Νακάκης Γεώργιος - Λαμπράκης Δημήτριος με Citroen Saxo VTS εγκατέλειψαν στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής. Το Νο 24 Σπάλας Δημήτριος- Κούλης Θεόδωρος παρέδωσε καρνέ και βρέθηκε εκτός αγώνα.Το Νο 28 Δέκης Παναγιώτης - Δέκης Ανδρέας με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν περίπου στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής έχοντας μια έξοδο.
Ο αγώνας συνεχίζεται μετά την ανασυγκρότιση, με το δεύτερο σκέλος να έχει μια καθυστέρηση 9 λεπτών, σε σχέση με το αρχικό ωράριο του αγώνα.

39o Rally Paladio-Live

Ειδική Διαδρομή 3: Όσιος Πατάπιος 1
Μήκος: 8.01 χλμ
Ωράριο 1ου: 15:58
Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην ειδική διαδρομή 3 οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda με 5:04.77 στη δεύτερη θέση οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος με Mitsubishi Lancer EVO X και στην τρίτη θέση οι Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος με Peugeot 106 S16.

Το Νο 2 Κτιστάκης Δημήτριος - Κτιστάκης Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 BASE εγκατέλειψαν με μηχανική βλάβη.

Ο Αλυτάρχης έδωσε στο Νο 25 μετά την επίδειξη της κόκκινης σημαίας στην Ε.Δ. Νο 1 μετά την έξοδο του Νο 23, τον χρόνο 6:26.0.

39o Rally Paladio-Live

 

Ειδική Διαδρομή 2: Σχοίνος 1

Μήκος: 15.39 χλμ

Ωράριο 1ου: 15:06

Το ωράριο του αγώνα τροποποιήθηκε μετά την καθυστέρηση στην Ε.Δ.1. Έτσι, το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα ξεκινήσει την Ειδική Διαδρομή 2 Σχοίνος 1 στις 15:30.

Οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου με Skoda Fabia S2000 σημείωσαν τον πρώτο χρόνο με 8:42.63, στη δεύτερη θέση οι Κτιστάκης Δημήτριος - Κτιστάκης Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 BASE και στην τρίτη θέση οι Πλάγος Ιωάννης - Ρέντης Αλκιβιάδης με Honda Civic Type R.

Το Νο 16 ΚαλαΪτζιάν Ιωάννης - Καλογηράτου Μαρία-Ιωάννα με Ford Puma Kit Car εγκατέλειψαν στην απλή διαδρομή.

Το Νο 9 Ζούνης Ιωάννης - Ιντζόγλου Νικόλαος με Subaru Impreza STI WRX εγκατέλειψαν.

Το Νο 30 Τύρος Νίκος - Σαπουνάκης Δημήτριος με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη.

To No 29 Σκανδάλης Ιωάννης - Κασιμιώτης Μιχάλης με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν.

39o Rally Paladio-Live

 

Ειδική Διαδρομή 1:'Αγιος Ιωάννης (Νέος) 1
Μήκος : 8.68 χλμ
Ωράριο 1ου : 14:31
⦁ Οι Καμπύλης Παναγιώτης - Τσαούσογλου Μάριος με Skoda Fabia S2000 σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο με 5:31.13, στην δεύτερη θέση οι Κτιστάκης Δημήτριος - Κτιστάκης Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 Base και στην τρίτη θέση οι Καρπάνος Νικόλαος - Καρπάνος Δημήτριος με Mitsubishi Lancer EVO X.
⦁ To No 22 Κούλης Νικόλαος - Μυλωνάκος Θεόδωρος με εγκατέλειψαν στο 5ο χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής.
⦁ Το Νο 23 Νακάκης Γεώργιος - Λαμπράκης Δημήτριος με Citroen Saxo VTS εγκατέλειψαν στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής.
⦁ Το Νο 24 Σπάλας Δημήτριος- Κούλης Θεόδωρος παρέδωσε καρνέ και είναι εκτός αγώνα.
⦁ Το Νο 28 Δέκης Παναγιώτης - Δέκης Ανδρέας με Peugeot 106 S16 εγκατέλειψαν περίπου στο 3 χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής.

39o Rally Paladio-Live

Διαβάστε τα τεκταινόμενα, όπως αυτά συνέβησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα σε Live χρόνο!

14:00 Εκκίνηση για το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Καλό αγώνα σε όλους!

39ο Ράλλυ Παλάδιο, Let's Rally: Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος

Λίγες ώρες πριν τη διεξαγωγή του 39ου Ράλλυ Παλάδιο, Let's Rally πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ι.ΚΤΕΟ «Mr KTEO» στη Γέφυρα Ασπροπύργου ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων, ενόψει της εκκίνησης το μεσημέρι του Σαββάτου 24 Νοεμβρίου από το λιμάνι της Νέας Περάμου.

Ημερομηνία      : 21Νοεμβρίου 2018 – Εγκεκριμένο από ΕΠΑ (21/11/2018) Ώρα : 14:00
Θέμα                   : ΔΕΛΤΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Νο 1 Έγγραφο Νο: 1.1
Από                      : Τον Αλυτάρχη
Προς                     :

Όλους τους συμμετέχοντες

Αριθμός σελίδων 1       Επισυναπτόμενα        0

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ & ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

Το Σάββατο 24/11/2018 από την εκκίνηση και μέχρι το τέλος του αγώνα η Γραμματεία θα βρίσκεται στο ΚΑΠΗ της Νέας Περάμου.

ΑΡΘΡΟ 1 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ

1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Επικεφαλής τεχνικός έφορος ορίζεται ο κ. Μίλτος Σπηλιωτόπουλος και τεχνικοί έφοροι ο κ. Γιάννης Αντωνίνης και η κα Κική Ταϊγανίδου.

ΑΡΘΡΟ 7 – ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

7.4 Προαιρετική Διαφήμιση

Η προαιρετική διαφήμιση των φτερών είναι: TERRAsSPORT

ΑΡΘΡΟ 11 – ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2.5 της εγκυκλίου 10, οι συμμετέχοντες που επελέγησαν με κλήρωση για να περάσουν Αρχικό Τεχνικό Έλεγχο με τα αυτοκίνητά τους και όχι με τα ΔΤΤ όπως είχαν δηλώσει, είναι οι:

Νο 5       ΤΖΕΜΟΣ Κωνσταντίνος – ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης

Νο 7       ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ Δημήτρης – ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Στέλιος

Νο 25    ΤΣΕΡΤΟΣ Ιωάννης – ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ Μάριος

Νο 27    ΚΩΣΤΑΣ Παναγιώτης – ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Κωνσταντίνος

Νο 30    ΤΥΡΟΣ Νίκος – ΣΑΠΟΥΝΑΚΗΣ Δημήτριος

Νο 38    ΚΑΛΥΒΑΣ Λάζαρος – ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ Νικόλαος

  

Ωράριο Αρχικού Τεχνικού Ελέγχου

Ώρα Αριθμοί Συμμετοχής
18:00 – 18:10 1, 5
18:10 – 18:20 7, 9
18:20 – 18:30 10, 17
18:30 – 18:40 22, 24
Ώρα Αριθμοί Συμμετοχής
18:40 – 18:50 25, 27
18:50 – 19:00 30, 34
19:00 – 19:10 35, 36
19:10 – 19:20 37, 38


ROAD BOOK

Στη διαδρομή του αγώνα ο ανεφοδιασμός επιτρέπεται μόνο στην ΕΚΟ στο Λουτράκι που βρίσκεται στη σελίδα 45 τουλίπα 19 του roadbook.                                                                                                                        


                                                                                                           

                                                                                                                                     Ο Αλυτάρχης

                                                                                                                               

                                                                                                                     Φίλιππος Παπασταθόπουλος

39ο Ράλλυ Παλάδιο Συμμετοχές

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018 10:42

Με 39 συμμετοχές το ανανεωμένο 39ο Ράλλυ Παλάδιο, LetsRally!

Είναι όλα έτοιμα για τη διεξαγωγή του του 39ο Ράλλυ Παλάδιου, LetsRally. 39 πληρώματα θα περάσουν την ράμπα της εκκίνησης με τον αγώνα να έχει ακόμα μία φορά ως επίκεντρο τη φιλόξενη πόλη της Νέας Περάμου. Ο αγώνας διοργανώνεται από τη StartLine και αναμένεται να αποτελέσει ιδανικό επίλογο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2018 και το Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ & ΩΡΑΡΙΟ ΑΓΩΝΑ

 

Βρείτε σε μορφή PDF Περιγραφές και Προσβάσσεις των ειδικών διαδρομών, τον χάρτη του αγώνα και τις διαδρομές σε περιβάλλον Google Earth.

 

Σελίδα 1 από 16

Newsletter

Συνδεθείτε με το Newsletter μας για να μαθαίνετς τα νέα μας.